+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Pod Jasany Recenze

Hodnocení hotelu

89%
Velmi dobré

dle 44 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    89%
  • Čistota

    93%
  • Vybavení

    89%
  • Pohodlí

    90%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 30.10.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
54 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5

Erika Černá

jednotlivec, 8.10.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Pobyt byl moc hezký, ikdyž porucha vířivky narušila balíček "dámské jízdy". Personál nám ale poskytl kompenzaci a ke vší spokojennosti bylo vše rychle a ochotně vyřízeno. Děkuji

  • poloha hotelu, krásný výhled ochota personálu čistota pokoje/apartmánu bohatá snídaně formou bufetu masáže/ parfektně provedená masáž parkování u hotelu

  • porucha vířivky v koupelně apartmánu uvolněná baterie

Personál
7
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Ivana Nousková

jednotlivec, 1.10.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Renata

dospělý pár, 23.9.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • hotel má velmi pěkný interiér, pokoje jsou čisté a dobře vybavené

  • obsluha v restauraci byla velmi nepříjemná, při našem dotazu na nabízené jídlo odpovídala velmi neochotně a při každé odpovědi jsme se cítili jako "idioti". Jídlo bylo předražené, nabídka byla celkem malá, hlavně jsme se necítili dobře kvůli obsluze.

Personál
2
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
2

Anonym

jednotlivec, 27.8.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Jitka

skupina přátel, 23.8.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Ubytování, strava a další služby byly velmi komfortní. Především náročným zákazníkům můžu tento hotel doporučit.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Kateřina a Petr Valoškovi

jednotlivec, 20.8.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
50 %
  • Zklamání ze služeb hotelu, jedině kuchař a číšník na jedničku!

  • Výborná kuchyně, výborná obsluha, výborné víno.

  • Špatná organizace u "spa" pobytů, masáže nelze domluvit, wellness špinavé, pokoje útulné a pěkné, opět ale nešel větrák v koupelně a protože sprchový kout je bez zakrytí, takže vlhko v celém pokoji.

Personál
5
Služby
5
Čistota
4
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5
Hotel Pod Jasany odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den Valoškovi,
Vaše negativní zkušenost s pobytem v našem hotelu nás nesmírně mrzí. Každopádně Vám děkujeme i za takovéto hodnocení. Chybu, která se stala s masážemi a s výřivkou okamžitě napravíme. Doufám, že tahle zkušenost nebude Vaše poslední ve Špindlerově mlýně.
Mějte se krásně a s pozdravem,
Tým hotelu Pod Jasany

Katka a Honza Slovákovi

jednotlivec, 20.8.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Výborná kuchyně, bohužel velice negativní zkušenost s wellness, špínavá vířivka, dále nemožnost domluvit si masáže, které máte v ceně (prostě není masér?)

  • Výborná kuchyně, výborná obsluha.

  • Špatná organizace, v ceně pobytu masáže - ty nelze domluvit, masér není, odjel, náhradní masérka nemohla téměř žádný termín a bonus na zavěr špinavá vířivka.

Personál
5
Služby
5
Čistota
4
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5
Hotel Pod Jasany odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den Slovákovi,
mockrát děkujeme za Vaší recenzi a za komplikace způsobené v našem hotelu se upřímě omlouváme a moc nás to mrzí. Problém s masážemi a výřivkou okamžitě odstraníme. Doufáme, že tato zkušenost Vás neodradí od další návštěvy Špindlerova Mlýna.
S pozdravem,
Tým hotelu Pod Jasany

Anonym

dospělý pár, 15.8.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
5
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Ota Kopačka

dospělý pár, 6.7.2012

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Doporučuji.

  • Snad jen to, že při naprosto perfektní kuchyni je třeba vědět, jak vypadá expresso a že instantní náhražka není kvalitní kávou.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
9

Marta Hladíková

jednotlivec, 2.7.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Kamila Langrová

dospělý pár, 25.6.2012

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Bohuslav

skupina přátel, 30.5.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Gastronomie na velmi vysoké úrovni, vynikající výběr vín a destilátů.

  • Nezaznamenali jsme rozdíl mezi pokoji 3 a 4 hvězdičkovými.

Personál
9
Služby
10
Čistota
9
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7

Věra Pavlů

jednotlivec, 31.10.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Nádherné místo, chování personálu příjemné, vstřícné, parkování bez problémů,

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Barbora Machova

mladý pár, 30.9.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Václav Aichmaier

jednotlivec, 25.9.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Zdeněk Šanda

dospělý pár, 5.9.2011

Morašice/Přelouč, ČR

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Všem velice doporučujeme.Personál vstřícný a ochotný.Pobyt velice příjemný.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Ondřej Mrázek

jednotlivec, 29.8.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Jedná se o hotel velmi dobré kvality

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Petr Hrdina

jednotlivec, 28.8.2011

Špindlerův mlýn , ČR

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Děkujeme za krásný pobyt a špičkové služby. Mohu všem vřele doporučit.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Ladislav Vaško

dospělý pár, 8.8.2011

Česká republika

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Balíček obsahoval ovocný koš na pokoji, bohužel pro dva lidi byl mezi ostatním ovocem jen jeden banán (dost unavený) a jen jedna ještě unavenější hruška. Na oknech pokoje č.4 by mohli být záclony! V odpočívárně a sprše u sauny nejsou na oknech závěsy ani žaluzie, takže když si večer rozsvítíte, jste tam jako ve vitríně.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9